דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עשר מכות - לא רק במצרים 

מאת    [ 30/03/2010 ]

מילים במאמר: 782   [ נצפה 2412 פעמים ]

 

 

עשרת המכות- לא רק במצריים.

 

לא ברור של מי הייתה החלטה והאם בעונש מדובר, בכל מקרה ישנן מחלות שהמילה מכת מצריים באמת מתאימה.

האם תוכלו למנוע את המכה הבאה? האם זו גזירה? ומה יש לנו לעשות בישיבת מועצת החנינות?

במאמר זה אפרט את "המכות" ואת הפתרונות, בסופו של דבר לחיי חירות נועדנו, חיים בלי תרופות מיותרות וסבל של מחלות. אז בואו נפעל לפי הוראות ההפעלה, ונצא לחופשה, נהיה בחירות מלאה.

 


    • התקף לב- התקף לב נגרם מסתימה של עורק כלילי, עורק המוביל דם ללב עצמו. ומה יש בדם? חמצן! כשהעורק נסתם לא מגיע חמצן לחלק משריר הלב והוא מפסיק לעבוד. ולמה סתימה? שומן ושאר שאריות נדבקים על דופן העורק, נשארים שם ומפריעים לזרימה החופשית של הדם, עד שעובי השכבה נהיה גדול דיו כדי ליצור חסימה טוטלית. ולמה שומן? שומן שאנחנו אוכלים, שומן שהכבד מייצר, פחמימות עודפות שנהפכות לשומנים כולם זורמים בדם, בעורקים, ובמקום צר הם נתקעים. ומה הפיתרון? פיקוח צמוד על התזונה, איזון השומנים והשאריות הדביקות וספורט אירובי שיחזק את הלב ויזרים את הדם  מספיק חזק שינקה את הדפנות, וגם אם יש גוש שומן קטן, לא יהיה לו איפה להיתקע, כל הזיזים יסולקו בזרם החזק.   
    • סכרת - סכרת נגרמת מתפקוד לקוי של הלבלב. למה לבלב? הלבלב אחראי על ייצור האינסולין, הורמון חלבוני שתפקידו להכניס את הסוכר (גלוקוז) לתאים. וכשאין מספיק אינסולין או שהאינסולין לא תקין, הסוכר נשאר בדם, לא נכנס לתאים ועושה ים של נזקים. נזקים לעצבים, לעור, לכליות, לקצות האצבעות ועוד...איך נפגע הלבלב? התעייף כתוצאה משימוש יתר, מאורח חיים לא נכון ומהרבה סוכרים שהיה צריך איתם להתמודד.
    ומה הפיתרון? סדר יום נכון ותזונה מתוזמנת. כל שלוש שעות ארוחה מסודרת ומגוונת המכילה את כל אבות המזון, ביחס מתאים. ספורט על בסיס קבוע שיגדיל את רגישות התאים לאינסולין, לפחות 4 פעמים בשבוע שעה ולא פחות, זמן איכות לגוף.
    • יתר לחץ דם- עורקים בכל הגוף הופכים לצרים יותר ויותר, והדם לוחץ עליהם. יותר מדי לחץ על העורקים משפיע במיוחד על הנימים הקטנים. הנימים לא עומדים בלחץ ומתפוצצים. נים כזה במוח יכול ליצור שטף דם וזה נקרא אירוע מוחי.
    • כאבי ראש ומיגרנות- תסמין זה הוא "מכה" שאי אפשר לעמוד על חומרתה. לשמחתנו הרבה יש טיפול ומניעה. כל הפרטים כולם באתר שלי במאמר שהכנתי במיוחד.
    • עצירות - כל התסמינים הפתרונות וניתוח התופעות במאמר מיוחד שזכה לתואר המאמר הנקרא ביותר באתר.
    • צרבות גזים וקשיי עיכול- עיכול לא תקין של האוכל יכול ליצור תופעות לוואי בכלל לא  נעימות ולא ידידותיות מבחינה חברתית . צרבות כתוצאה מכיב פפטי הנקרא הלשון העם אולקוס ( מאמר ספציפי יש באתר) או לחץ בקיבה/ חומציות יתר, זו "מכה" שהרבה אנשים מתמודדים איתה ביומיום, גזים וקשיי עיכול, כתוצאה מאכילה לא נכונה ולא מסודרת, ומה שיוצא מכך זה הפרעה לאורח החיים התקין ופגיעה משמעותית באיכות החיים. פצעים בפה ( אפטות - ראו מאמר ספציפי באתר) וריח לא טוב (הליטוזיס - מאמר באתר)
    • עצלנות- אמנם תופעה זו אינה  ניתנת  לטיפול ע"י תזונה אך בהחלט "מכה".
    הרבה אנשים מוצאים את עצמם מתרצים המון תירוצים לגבי פעילות גופנית וכניסה לשיגרה של תזונה נכונה ויש עצלנות פיזית ועצלנות מנטלית שלא על זו ולא על זו נרחיב את הדיבור כאן. ( למי שיש תובנות בנושא מוזמן לכתוב לי מייל)
    • דחיינות- דחיינות זו אחותה הקטנה של העצלנות, עוד "מכה" שלא ניתנת לטיפול ע"י תזונה ולעומת האחות הגדולה, יש לתזונה מה לתרום בתהליך ההבראה:
    אפשר להחליט ולבצע שינוי אחד בכל יום או בכל שבוע. שינוי שקשור בתוספת כמו להוסיף יותר שתיית מים ביום ושינוי של גריעה לדוגמא לא לאכול לחם לבן.
    בואו נתחיל מכך שלא תדחו על הסף את הרעיון של פגישה עם תזונאית להתאמת תכנית אכילה ספציפית.
    •  דיכאון וחוסר שביעות רצון מהחיים- דיכאון דומה למכת החושך, פתאום הכל נראה שחור ולא טוב, זו דווקא "מכה" שלתזונה יש מה להגיד , דיכאון הרבה פעמים מוביל להשמנה, כי מרוב עצב לא אכפת מה אוכלים והמוח מורה לך לחפש דברים מתוקים ו"משמחים", אז דווקא אם אז אנחנו תופסים את עצמנו ואומרים לפחות נאכל נכון, גם לא נגרמת השמנה וגם יש סיכוי יותר טוב להפחתת תסמיני הדיכאון. מי שרוצה לקחת את עצמו צעד אחד קדימה, גם ידאג לעשות ספורט אפילו אם ממש ממש "לא בא לו". כל הפתרונות לדיכאון
    • מ השמנה לתסמונת X -  המכה הכי חזקה. מה שנראה הרבה פעמים כהשמנה תקופתית כתוצאה ממצב מסוים, ממשיך לעוד השמנה ומחלות, וכתוצאה מהמחלות יש תרופות, וכתוצאה מהתרופות יש תופעות לוואי, וכתוצאה מתופעות הלוואי צריך לקחת תרופות שיתקנו את תופעות הלוואי ולא תמיד יש ולפעמים המינון לא מדוייק ...בקיצור "מכה".

 

מטרת המאמר היא שיש פתרונות לכל "מכה" שתוארה.

אפשר לצאת מעבדות לחירות. הרפואה הטבעית והנתורופתיה נותנים פתרונות של תזונה ותוספים, הפעילות הגופנית תורמת את חלקה וכמובן שיש מה להגיד על שינוי באורח החיים.

במיוחד עכשיו במהלך החג

אפשר לקבל החלטות חשובות

ולצאת לאביב יותר פורח.

 

לעזרה והכוונה שאלות והדרכה צרו קשר

 

 

 

דפנה לוי 054-5468336 "עלי דפנה-שילוב מנצח של ספורט ותזונה" תזונאית קלינית, הרצאות, הדרכות, אימונים. תזונה והרגלי אכילה, ספורט ואורח חיים בריא. הפקת אירועי בריאות ויזמות לקידום בריאות. http://www.aley-daphna.com פורום: http://www.hook.co.il/Group/eatandfit>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב